Lindex erbjuder London ny appupplevelse

Lindex släpper ny mobilapp och erbjuder UK-marknaden en mobil spelupplevelse – gamification, med unika priser till presumtiva kunder för modekedjans första butik i London.

Byggandet av den nya butiken är i full gång och ett byggplank är på plats framför entrén till butiken som öppnar den 27 mars. Fram till dess har de tusentals besökarna av shoppingcentrat möjlighet att delta i spelet på en skärm på byggplanket och fortsätta spela hemma i appen.

Vi vill väcka nyfikenhet på vårt varumärke som är nytt för många Londonbor och genom att ta tillvara på det naturliga flödet av besökare utanför vår butik hoppas vi fånga deras uppmärksamhet med ett roligt spel , säger Lena Proven Area Manager UK Lindex

Öppningskampanjen kommer att pågå fram till butiksöppningen, tills dess har speldeltagarna chansen att vinna fina priser – allt ifrån en ny vårgarderob, värd £200, till lyxiga skönhetspaket och valfria plagg. Genom appen får även användarna tillgång till ett unikt e-handelserbjudande som ger möjlighet att lite förmånligare upptäcka Lindex sortiment på www.lindex.com/UK.

”Med den här appen hoppas vi att engagera och bjuda på en rolig förströelse samtidigt som vi visar dem Lindex mode. Fashion is fun!”, avslutar Lena Provén.

Lindexappen går att ladda ner från UK på App Store eller Google Play

För mer information, kontakta;