Logotype Gå til shop online

Oslo først ute med Lindex sitt nye butikkinnredningskonsept

I morgen åpner Lindex ny butikk på Karl Johan i Oslo. Denne blir dermed først ute med Lindex sitt nye butikkonsept som presenterer moten på en helt ny og spennende måte.

Den nye butikken ligger på beste adresse på Karl Johan i Oslo, og er på hele 1000 kvadratmeter over tre plan. Fasaden er omsorgsfullt renovert av hensyn til byggets K-markering. I entreen derimot møtes man av en helt ny og moderne innredning i lys, nordisk stil og rødtoner.

– Vi ser virkelig frem til å åpne den første butikken med Lindex sitt nye butikkonsept i Oslo, nå som vi dessuten har funnet den perfekte butikkbeliggenheten, sier Göran Bille, konsernsjef i Lindex.

Butikken er en fullkonseptbutikk med mote for dame og barn, samt undertøy. Det nye butikkonseptet løfter fram varemerkets skandinaviske arv i innredningen, blant annet gjennom naturmaterialer og møtet mellom ulike strukturer og mønstre. I undertøysetasjen møtes kunden av en moderne og feminin følelse, der fargene går i hvitt, grått og rosa. I barneavdelingen skapes en uttrykksfull og dynamisk følelse ved hjelp av sterke farger og mønstre. Prøverommet har også fått nytt uttrykk med et behagelig lys.

– Vi er svært stolte over at Lindex valgte Oslo til å være først ute med det nye butikkonseptet! Det her er en fantastisk butikk med inspirerende og prisgunstig mote i et enestående shoppingmiljø, sier Hanne Leino, administrerende direktør i Lindex Norge.

VIP-visning av den nye butikken avholdes i dag, 23. november, kl. 18-19 og journalister er hjertelig velkomne. Påmelding skjer til Nina Haugen på telefon 99514353 eller via e-post til: nina.haugen@lindex.com.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Nina Haugen, Manager, Marketing, Lindex Norge
Tlf: 22 47 84 00 Mob: 995 14 353
E-mail: nina.haugen@lindex.com

Lindex forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike konsepter innen damemote, dameundertøy, barneklær og kosmetikk. Med over 440 butikker i Norge, Sverige, Finland, Islandsk, Baltikum, Polen, Tsjekkia, Slovakia, Russland, Bosnia-Herzegovina og Midtøsten er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det børsnoterte finske konsernet Stockmann. Mer informasjon finnes på http://www.lindex.com.