Høy motegrad for de minste.

For første gang lanserer Lindex en look book med barn. Det er et rent uttrykk som presenteres, og nøkkelordene som følger barnekolleksjonen er moderne klassikere og naturlig komfort.

«Vi er veldig glade for å slippe vår første look book med barn, og med det vise barneplaggene med høyest motegrad på en helt ny og mer trendy måte, samtidig som vi beholder det lekne og morsomme uttrykket. Vi ønsker å kombinere barnas hverdagsbehov med de seneste moteplaggene og nye silhuettene», sier Annika Hedin, designsjef i Lindex.

Høstens barnekolleksjon fra Lindex er en kul, behagelig og moteriktig kolleksjon med innflytelser hentet fra gatemiljøet. Dyrebroderier setter et røft preg på sporty materialer, og kombinasjonen av myk rosa og blått er viktig sammen burgunder, fresh denim og metalliske elementer. Kolleksjonen inkluderer volanger og rysjer, bomberjakker og treningsdresser, og kombinert med en satengcaps eller strikkehatt blir barna høstklare!

Kolleksjonen er i butikk fra uke 26.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

Fotograf: Nils Odier
Stylist: Kattis Lindoff