Kate Hudson for Lindex’ vår- og sommerkolleksjon 2014

Den verdensberømte skuespillerinnen Kate Hudson er modell og muse for Lindex’ store vår- og sommerkampanje, med verdensomspennende lansering i alle Lindex’ butikker og på lindex.com 19. mars.

Med sin varme og genuine personlighet er denne talentfulle og vakre Oscar-nominerte skuespillerinnen og tobarnsmoren perfekt som modell og inspirasjon for Lindex’ vår- og sommerkolleksjoner.

Vi er utrolig glade over å få samarbeide med Kate Hudson denne våren. Kate representerer vår mote på en perfekt måte, både med sin varme og sprudlende personlighet, men også med sin åpenbare stilsans, sier Johan Hallin, Concept & Marketing Director i Lindex.

Kates transantlantiske livsstil inspirerer hennes karakteristiske stil. Hun deler tiden sin mellom London og Los Angeles, noe som gjenspeiler seg i hennes avslappede californiske stil som hun kombinerer med både rød løper og  glamour og europeisk eleganse. Mote er, i tillegg til skuespillerkarrieren,  en livslang lidenskap for Kate.

«Kolleksjonen er både fresh og unik», sier Kate Hudson. «Med sin elegante, men fortsatt lett tilgjengelige stil tiltaler den mange forskjellige typer kvinner.»

Kate Hudson blir med Lindex som modell i tre kolleksjoner. Den første kolleksjonen er en moderne tolkning av bohemtrenden, med dype, sterke farger og statementplagg i paisley, broderier og strikket. Den andre kolleksjonen er mer urban i stilen, med løststittende bukser, jerseytopper, lag på lag, og en sporty følelse. Den siste kolleksjonen er flørtende, med tydelig inpirasjon fra Japan. Statementplagg i denne kolleksjonen er blomstrede kimonojakker, bluser med ledig passform, rette bukser med kortere ben, samt kjoler og skjørt med asymmetrisk kant.

«Det har vært gøy å samarbeide med Lindex i denne kampanjen. Plaggene er inspirert av hverdagseleganse og bohemtrender, med en ledig passform samtidig som de har struktur. Dette er en meget sterk kolleksjon som jeg tror kvinner kommer til å elske», sier Kate Hudson.

Vår- og sommerkolleksjonen vil lanseres i alle Lindex’ butikker i 16 land og på lindex.com den 19. mars.

Fakta om kampanjen
Fotograf, kampanjebilder: Giampaolo Sgura
Filmregissør: Andy Margetson
CD: Mooks Hanifiah, Wednesday Creative Agency