Lindex Holly & Whyte s/s 2013

Vårens Holly & Whyte kolleksjon fra Lindex har en klassisk preppy stil med innslag av nye elementer.

”Holly & Whyte DNA-et er i den blå klubb- blazeren, oxford-skjorten og den stripete genseren men vi flørter også litt med denne sesongens kolleksjon ved å legge til en vri i form av paljetter, prikker, 50-talls silhuetter i skjørt og lukuriøse sten-applikasjoner blandet med striper”, sier Camilla Schmidt, designer av Holly & Whyte.

Fargepaletten går i klassisk marine, off white, rødt og gress-grønt med aksenter som sterk neon korall. Stylingen får gjerne være litt uventet. Prikker med prikker eller en bukse i pyjamas-stil med en paljett-topp og en blazer.

Camilla Schmidt har vært inspirert av Gwyneth Paltrow og Carolyn Bessette-Kennedy når hun har designet kolleksjonen, to ikoner som alltid inspirerer mote!

For flere bilder av Holly & Whyte produkter og styles, besøk Lindex Newsroom.

Kolleksjonen er tilgjengelig i Lindex butikk og online slutten av februar/begynnelsen av mars.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier