Vårens undertøyskampanje viser hva Lindex står for

’Underwear for people like you and me’– det er Lindex' budskap for denne vårens undertøyskampanje som fremhever fantastiske kvinner i ulike faser av livet, i et hverdagslig miljø.

«Vi vil at alle kvinner skal kunne få være seg selv og føle seg inspirerte og selvsikre, uansett hvem de er, hvordan de ser ut eller hvilken livsstil de har valgt. I kommunikasjonen vår ønsker vi virkelig å vise hva vi står for – å være ekte, personlig og inkluderende», sier konsernsjef Susanne Ehnbåge.

Lindex’ undertøyskampanje viser fantastiske kvinner i hverdagslige situasjoner. Å kjempe for inkludering og kroppspositivitet er også en del av Lindex’ bærekraftløfte og et av hovedmålene i fokusområdet ’Styrke kvinner’.

Kvinnen har alltid vært i fokus for Lindex, som startet som et undertøysselskap for mer enn 65 år siden. Med sin historie og lange erfaring innen undertøy er Lindex markedsledende i Norden innen undertøy og eksperter når det gjelder passform, komfort, kvalitet og funksjon. Lindex' unike og klare konsept ’Bra-volution’ gjør det enklere å finne sin perfekte passform, noe som er høyt verdsatt av moteselskapets kunder.

«Kvinnen betyr alt for oss i Lindex. Vi ønsker å ha en positiv innvirkning på kundenes hverdag, og det alltid å ha kvinnens perspektiv og behov i tankene for alt vi gjør, er nøkkelen til suksessen vår», sier Susanne Ehnbåge.

Lindex’ undertøyskampanje lanseres 23. januar.

Nina Haugen
Customer Experience Manager Norge