Lindex presenterer et designsamarbeid med By Malina

Lindex presenterer et designsamarbeid med det svenske motevaremerket By Malina. Sammen har Lindex og By Malina laget den perfekte sommerkolleksjonen og en fantastisk mulighet for Lindex- kunder som vil utforske By Malinas verden, som er full av mønstre og farger.

By Malina ble grunnlagt i 2010 av designer Malin Ek Andrén med det som har blitt merkets signaturplagg: maxikjolen i silke. I dag er By Malina et stort moteselskap med fargerike trykk som signaturegenskapen. Samarbeidet har gitt Lindex muligheten til å dele inspirasjon og kunnskap med en meget vellykket kvinnelig designer som besitter et sterkt formspråk og designidentitet. Sammen har de laget en sommerkolleksjon med badetøy og tilbehør som gir Lindex-kunden en fantastisk mulighet til å utforske By Malinas verden, som er full av trykk og farger som svært godt komplementerer Lindex’ egne kolleksjoner.

«Jeg ble veldig smigret når Lindex spurte meg om jeg var interessert i å samarbeide. Lindex har alltid stått hjertet mitt nær, og jeg er inspirert av måten arbeidet deres styrker kvinners posisjon på. Jeg har lært mye på denne reisen, og vi har utvekslet kunnskap underveis. Jeg er utrolig begeistret over resultatet.» sier Malin Ek Andrén, grunnlegger av By Malina.

Kolleksjonen består av 26 plagg og blir tilgjengelig på nett og i utvalgte butikker i alle Lindex-markeder fra og med 9. mai 2019.

1243_w1919_565527_06_sRGB.jpg
1243_w1919_565527_02_sRGB.jpg
1243_w1919_565527_01_sRGB.jpg
lindex-designsamarbete-bymalina.jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019

Sterkt kvartal for Lindex med omsetningsvekst og økt lønnsomhet

Lindex presenterer i dag sin omsetning og resultat for første kvartal og rapporterer en fortsatt sterk omsetningsvekst og økt lønnsomhet.
april 30, 2019

Lindex presenterer et designsamarbeid med By Malina