Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.

«Vi er veldig stolte av vårt samarbeid med By Malina. Vi elsker By Malinas designspråk med fargene og trykkene. Vi følte at deres nye tilnærming til skandinavisk design, sammen med det gledesfylte uttrykket, passet for kundene våre. Sammen har vi skapt den perfekte sommerkolleksjonen med vakkert badetøy som passer mange ulike kroppstyper, samt nydelige og lett anvennelige plagg som du kan bruke på stranden og til sommerfester.» sier Madelene Ullbro, Design and Buying Manager for undertøy hos Lindex.

Kolleksjonen viser frem et luftig, voluminøst, men feminint uttrykk, og inneholder plagg som tar deg gjennom en hel sommerdag, enten du skal på stranden, på middag eller på fest. Åtte plagg som er klar til bruk, inkludert en maxikjole, shorts og bluser, skjorte og kaftaner. Tretten badetøyplagg, bikinier og badedrakter i nye, spennende fasonger og passformer, samt et badehåndkle, et skjerf, en strandveske og en toalettveske.

By Malina lager unike trykk for hver sesong. Disse trykkene er grunnlaget for merkets fargerike og energiske verden. To unike trykk ble laget av By Malina for Lindex-samarbeidet. Ett trykk viser vakre skjell i jordfargetoner, og det andre er inspirert av jungelen med et utvalg av palmer og blader i korall og lyseblått.

Grunnleggeren av By Malina, Malin Ek Andrén, henter inspirasjon fra alle verdenshjørner. Innflytelsen til Lindex-kolleksjonen kom fra varmere breddegrader rundt Middelhavet.

«Kolleksjonen ble inspirert av varmen fra Middelhavet med tynne, lette tekstiler utformet for den uanstrengte kvinne. Jeg har ofte følt at det har vært vanskelig å pakke til ferier, men i denne kolleksjonen finner man alt man behøver til feriegarderoben. De er simpelthen perfekte plagg å ta med på en sommerutflukt!» sier Malin Ek Andrén, grunnlegger av By Malina.

Kolleksjonen frontes av tre influensere fra Norge, Sverige og Storbritannia, som alle tre inspirerer andre kvinner til å våge og være seg selv på hver sin unike måte. Nina Sandbech fra Norge, Margaux Dietz fra Sverige og AJ Odudu fra Storbritannia.

Kolleksjonen blir tilgjengelig i utvalgte butikker og på lindex.com fra 9. mai 2019.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

FP_LindexBM_PR2.jpg
Diff_1243_w1919_569421_ST.jpg
Diff_1243_w1919_569424_ST_02.jpg
Diff_1243_w1919_569427_ST_03.jpg
Diff_1243_w1919_569427_ST_04.jpg
Diff_1243_w1919_569428_ST_04.jpg
Diff_1243_w1919_569429_ST_03.jpg
Diff_1243_w1919_569432_ST_04.jpg
Diff_1243_w1919_569433_ST_01.jpg
Diff_1243_w1919_569438_ST_01.jpg
Diff_1243_w1919_569444_ST.jpg
Diff_1243_w1919_569444_ST_01.jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

april 30, 2019

Sterkt kvartal for Lindex med omsetningsvekst og økt lønnsomhet

Lindex presenterer i dag sin omsetning og resultat for første kvartal og rapporterer en fortsatt sterk omsetningsvekst og økt lønnsomhet.
april 30, 2019

Lindex presenterer et designsamarbeid med By Malina

Lindex presenterer et designsamarbeid med det svenske motevaremerket By Malina. Sammen har Lindex og By Malina laget den perfekte sommerkolleksjonen og en fantastisk mulighet for Lindex- kunder som vil utforske By Malinas verden, som er full av mønstre og farger.
april 9, 2019