Lindex Lookbook SS19

Lindex slipper vårens kolleksjon og lookbook for SS19. Stil er fortsatt viktigere enn trend, og for den kommende våren har produktene blitt nøye utvalgt for å vise et rent og feminint uttrykk.

«Mote har begynt å handle mer om personlig stil. En garderobe med klassiske og fine plagg er grunnmuren denne våren.  Enkelheten og kvaliteten med fokus på design som skal vare lenge er nøkkelen. Derfor vil Lindex hjelpe deg å bygge en garderobe som du kan bruke lenge» sier Pia Ekholm, Design and Buying Manager at Lindex.

Ulike variasjoner av matchende sett har fått plass i kolleksjonen. Både dressen, og den litt mer avslappede looken med myke materialer. Kombinasjonene er uendelige, som også gjør det enklere å finne forskjellige måter å bruke plaggene på. Lindex satser på kvalitet og materieller som lin, tencel og better cotton.

Farger er viktig, og man kan velge å kle seg fra topp til tå i sterke farger med mønster, eller man kan tilføre små innslag av lilla, blågrønt og gul for å variere antrekket og bryte opp de myke tonene. Silhuetten i kolleksjonen er noe oversized og avslappet med vide bukser, skjorter, topper og blazere.

Kolleksjonen kommer i butikk og på nett fra uke 3.

Produsert av Lindex Studio
Stylist – Emma Tellefsen (Lindex)
Modell – Amra Cerkezovic

Lisätietoja: