Lindex lanserer konseptet Your Smart Wardrobe

Lindex lanserer konseptet Your Smart Wardrobe. Med dette langsiktige konseptet ønsker motekonsernet å veilede kundene sine til et mer bevisst forhold til shopping og inspirere dem til å sette sammen en mer bærekraftig garderobe hvor alle plaggene blir brukt.

«Det er mange som bruker bare en liten del av garderoben sin, noe som ikke er bærekraftig. Som en stor aktør i motebransjen vil vi ta ansvar og gjøre hva vi kan for å ha en positiv innflytelse. Vi ønsker at alle har en garderobe med klær som de er oppriktig glad i, tar godt vare på og bruker ofte. Med Your Smart Wardrobe gjør vi det enkelt for kundene å finne sin egen personlige stil og sette sammen en smart garderobe. Når du først har funnet din stil, er det enklere å bygge opp en velfungerende og nyttig garderobe» sier Pia Ekholm, design- og innkjøpssjef på Womens Wear, i Lindex.

Your Smart Wardrobe fokuserer på tre trinn – finn stilen din, finn fargene dine, og legg til
trendfavorittene. Med stylingforslag, inspirasjon til forskjellige kombinasjoner og andre motetips vil Lindex inspirere kundene sine og oppmuntre dem til å finne sin egen stil. Dette konseptet er utviklet for å veilede kundene til å få et mer bevisst forhold til shopping og en smartere garderobe. En smart garderobe er en av måtene å gjøre hverdagen mer bærekraftig på, og bruke mindre tid og frustrasjon på valg av klær.

main image_Lindex Smart wardrobe.jpg
Lindex Smart Wardrobe (1).jpg
Lindex Smart Wardrobe (2).jpg
Lindex Smart Wardrobe (5).jpg
Lindex Smart Wardrobe (7).jpg
Lindex Smart Wardrobe (9).jpg
Lindex Smart Wardrobe (10).jpg
Lindex Smart Wardrobe (14).jpg
Lindex Smart Wardrobe (16).jpg
Lindex Smart Wardrobe (18).jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019