Boozt er en stor e-handelaktør i det nordiske markedet og har en lojal kundebase. Vi ser frem til samarbeidet og det å tilby Lindex’ fantastiske barneklær til både eksisterende og nye kunder på Boozt.com, sier Sophie Ready, Digital Partnership Manager hos Lindex.

Gjennom det nye samarbeidet med Boozt fortsetter Lindex å styrke posisjonen sin som en global merkevare. Satsningen og videreutviklingen av sortimentet på nett og den digitale virksomheten for å forbedre kundeopplevelsen er en viktig del av moteselskapets vei fremover.

«Vi er svært glade for å kunne tilby Lindex-barneklær til våre kunder. Lindex er en sterk svensk merkevare som utfyller merkevareporteføljen vår og styrker barnekategorien på Boozt.com», sier Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer i Boozt.

Boozt er en voksende nordisk moteplattform med rundt 600 skandinaviske og internasjonale merkevarer.

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex and Boozt.jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019

Sterkt kvartal for Lindex med omsetningsvekst og økt lønnsomhet

Lindex presenterer i dag sin omsetning og resultat for første kvartal og rapporterer en fortsatt sterk omsetningsvekst og økt lønnsomhet.
april 30, 2019

Lindex presenterer et designsamarbeid med By Malina

Lindex presenterer et designsamarbeid med det svenske motevaremerket By Malina. Sammen har Lindex og By Malina laget den perfekte sommerkolleksjonen og en fantastisk mulighet for Lindex- kunder som vil utforske By Malinas verden, som er full av mønstre og farger.
april 9, 2019