Lindex

Lindex fremhever søsterskapets styrke til den internasjonale kvinnedagen

Nå som den internasjonale kvinnedagen nærmer seg, lanserer Lindex en Extended-kolleksjon som fokuserer på less is more, og som fremhever styrken til søsterskapet med en kampanje som omfatter Lindex-ansatte. Moteselskapet donerer også 10 prosent av omsetning på 8. mars til WaterAids arbeid for å styrke kvinner over hele verden.

«Lindex’ visjon er å styrke og inspirere kvinner overalt. Kvinner er ikke bare de fleste av kundene våre – mange av våre ansatte og personer som arbeider i forsyningskjeden vår, er kvinner. Jeg er stolt over engasjementet til alle Lindex-ansatte og hvordan vi sammen arbeider for å være en positiv kraft for kvinner», sier Susanne Ehnbåge, konsernsjef i Lindex.

I løpet av uken frem til den internasjonale kvinnedagen fremhever Lindex viktigheten av søsterskapet med en kampanje med kvinner som arbeider sammen hos Lindex. Kampanjen viser deres unike bånd, vennskap og måten de styrker og inspirerer hverandre på.

Kampanjen viser også deler av Lindex’ nye Extended-kolleksjon. Med langvarige klassikere, fokus på detaljer og stoffer av førsteklasses kvalitet er det en sofistikert og minimalistisk kolleksjon der less is more. Du finner kolleksjonen på lindex.com og i utvalgte butikker fra uke 10.

8. mars vil Lindex også fremheve WaterAids viktige arbeid med å styrke kvinner over hele verden. Kvinner er de som er mest berørt av mangel på tilgang til rent vann og sanitære forhold, siden det ofte begrenser muligheten til å få en utdanning og evnen til å oppfylle potensialet sitt. Derfor vil Lindex donere 10 prosent av omsetning sin på 8. mars til WaterAid og deres arbeid med å øke tilgangen til rent vann, gi bedre sanitære forhold og bidra til bedre hygiene i verdens fattigste samfunn.

Choose your language