Susanne Ehnbåge begynner som CEO i Lindex

Susanne Ehnbåge, som ble utnevnt til ny CEO for Lindex i januar, begynner i stillingen sin hos moteselskapet i dag.

Susanne har solide ferdigheter og erfaring innenfor detaljhandel og når det gjelder å drive frem vellykket digitalhandel. Det som motiverer Susanne er blant annet å levere resultater og utvikle virksomheten med fokus på kundeopplevelse. Dette vil også være viktige verdier for Lindex sin utvikling videre.

«Det føles fantastisk å ha sluttet seg til selskapet. Detaljhandel, inkludert Lindex, gjennomgår en interessant utvikling med et sterkt fokus på digitalisering og det å imøtekomme kundenes endrende atferd. Lindex’ reise har gjort et sterkt inntrykk på meg, og det er veldig spennende å lede utviklingsarbeidet videre», sier Susanne Ehnbåge, ny CEO.

Moteselskapet har gjennom hele året hatt fokus på å øke lønnsomheten og konkurransedyktigheten. For å forbedre hele handleopplevelsen fokuserer Lindex enda mer på den digitale opplevelsen og å styrke møtet med kundene. Et annet viktig strategisk fokus for å imøtekomme kundenes behov og ønsker er tilpassing av butikkporteføljen ved å gjøre ulønnsomme butikker lønnsomme og å tilby nye butikkonsepter og butikktjenester.

«Grunnlaget for suksess er basert på kundenes ønsker og å overgå forventningene deres. Jeg er imponert over Lindex’ sterke engasjement og bedriftskultur, og jeg ser frem til å fortsette utviklingen av Lindex, sammen med alle ansatte, til et sterkt internasjonalt varemerke,» sier Susanne.

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge
E-mail: nina.haugen@lindex.com

Susanne Ehnbåge Lindex.jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019