«Sammen kan vi gjøre en forskjell»

Lindex Norge har sammen med kundene sine samlet inn 2,3 millioner kroner til Rosa sløyfe i oktober gjennom forskjellige aktiviter og ved å selge rosa produkt.

Lindex er stolt partner av Rosa sløyfe-kampanjen, en kampanje som forener Lindex-ansatte og -kunder. Med mye engasjement og stolthet har Lindex økt bevisstheten om brystkreft og sammen med kundene sine bidratt til brystkreftforskning siden 2003. I år har Lindex sammen med kundene sine i alle markeder bidratt med et beløp på 9,8 millioner kroner.

«Oktober er en spesiell måned for oss, og jeg er stolt over engasjementet til alle ansatte og kunder. Dette er et tema som berører mange av oss, så det er svært viktig og fint for oss å bidra til denne saken. Sammen kan vi gjøre en forskjell.» sier Camilla Pedersen, Country Manager i Lindex Norge.

I år donerer Lindex ti prosent av overskuddet fra Pink Collection. Lindex har også designet et armbånd og et handlenett hvor hele overskuddet blir donert. Det har også vært rosa aktiviteter rundt om i alle butikker hele måneden.

«Lindex er den samarbeidspartneren som har vært med oss lengst. I løpet av 16 år har de sørget for betydelige bidrag til Rosa sløyfe. Vi er svært takknemlige for engasjementet de ansatte og kundene viser år etter år. Midlene bidrar til at vi kan drive langsiktig forskning som er helt avgjørende for brystkreftsaken» sier Marit Sophie Egge, Spesialrådgiver og Aksjonsleder Rosa Sløyfe

Klikk her for å få mer informasjon om brystkreftforskning.

Nina Haugen
Customer Experience Manager, Norge