Lindex utvider med nettbasert samarbeid

For å styrke konkurransekraften og posisjonen som en aktør innenfor flere områder har Lindex inngått et samarbeid med nettpartneren Nelly. Den store nettbaserte aktøren tilbyr nå et utvalg Lindex-undertøy, og flere Lindex konsepter kan følge.

«Hos Lindex mener vi at måten vi kombinerer nettbutikken vår og tilstedeværelsen med fysiske butikker på, og hvordan disse kanalene kan forsterke hverandre, er en viktig faktor for konkurranseevnen vår. Lindex startet nettbutikken for et tiår siden, og det å samarbeide med dyktige nettpartnere som Nelly er den naturlige utviklingen», sier Sophie Ready, Digital Partnerships Manager hos Lindex.

Nelly tilbyr et bredt utvalg av moteriktige merker og er en Nordens fremste leverandører av mote på Internett. Gjennom samarbeidet blir Lindex-undertøy introdusert til en ny, ungdommelig og moteinteressert kundegruppe.

For mer informasjon:
Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising