Lindex utvider med ASOS

Den svenske klesforhandleren Lindex fortsetter å utvikle det nettbaserte tilbudet sitt. Denne gangen sammen med den globale moteaktøren ASOS som selger et utvalg av undertøy og nattøy fra Lindex til kunder over hele verden.

For å styrke konkurransekraften og posisjonen som en aktør innenfor flere områder har Lindex inngått et samarbeid med flere eksterne nettpartnere. Nå har Lindex blitt en del av ASOS’ samling av internasjonale selskaper, noe som gjøre moteselskapet tilgjengelig i over 200 land over hele verden.

“Vi i Lindex er svært kundefokuserte. Vi ønsker å gi dem en enestående shoppingopplevelse, og en del av dette handler om å møte kunden der kunden ønsker å møtes. Vi er glade for at vi nå har utvidet sammen med ASOS, og at vi kan nå følgerne våre uansett hvor de måtte være i verden”, sier Henrik Sörstedt, sjef for kundeopplevelser i Lindex.

ASOS er en verdensomspennende motevirksomhet og et flott tillegg til Lindex’ fysiske butikker, handling på nett og andre nettpartnere. Tidligere i sommer ble også undertøy fra Lindex tilgjengelig på Nelly.com.

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge