Lindex Lookbook AW18

Lindex har lansert sin AW18 kolleksjon og Lookbook. Dette er hjertet av vår garderobe, med fokus på klassisk design og kvalitet. Kolleksjonen presenterer kontraster mellom mykt og skarpt, funksjonalitet og vakkert for å inspirere til en personlig og kreativ tilnærming til styling.

Stil fremfor trend er fortsatt viktig og AW18 hos Lindex viser nøye utvalgte plagg med et rent og avslappet uttrykk. Kolleksjonen er klassisk og skreddersydd, men med oppdaterte siluetter, detaljer og valg av farger. Sammen med nye måter å sette sammen klassikerene på får antrekkene flere bruksområder.

“Vårt fokus er på kvinnen, som en forlengelse av vår Sustainable Woman, med å vektlegge komfort med klassisk femeninitet. Vi ønsker å skape en avslappet og selvsikker inspirerende garderobe for alle kvinner. Lindex sitt mål er å gjøre det enkelt å ha en garderobe som fungerer for alle de forskjellige anledningene I en kvinnes liv» Sier Pia Ekholm, Design and Buying Manager, Women’s Wear hos Lindex.

Nøkkelfargene er nøytrale som beige, grå og svart mens sterke og dristige farger som fuchsia, varm gul og sterk turkis løfter antrekket. Den komfortable t-skjorten, den skreddersydde buksen og mønstrete kjolen er må-ha, sammen med den perfekte dressen og ullkåpen.

Kolleksjonen er i butikker og på lindex.com i uke 36.

For flere og høyoppløste bilder, samt produktbilder, besøk Lindex Newsroom.

For mer informasjon kontakt

Ingvild H.Helseth