Lindex første konseptbutikk med barneklær åpner på Fornebu S

Barneklær har lenge vært en stor del av Lindex sitt utvalg og forretningsområdet barn har lenge hatt en selvklar plassering i motekjedens butikker. I sin satsning på nye butikkskonsepter velger nå motekjeden å åpne sin første konseptbutikk med barneklær.

Lindex er en av markedslederene på barneklær i våre nordiske markeder og det er gøy å kunne åpne denne nye butikken. På Lindex strever vi alltid etter utvikling og rendyrkede butikkskonsept som dette. Dette er veldig rett i tiden og noe som vi er helt sikre på at kundene våre vil sette pris på”, sier Elisabeth Peregi, konstituert konsernsjef hos Lindex

At det er barna som står i fokus er det umulig å gå glipp av. Det blir et bredt sortiment av barneklær og det skal tilbys andre tjenester som ammehjørne, aktivitetsområde og ladestasjon for mobilen for å nevne noen. Selvsagt vil det også være mulig å velge butikken som pick-up point for Lindex Shop Online.

Dette er Lindex sin første konseptbutikk som kun tilbyr barneklær, så her kommer vi til å teste ulike løsninger for å finne nøyaktig frem til det kunden vil ha. Det er selvsagt veldig viktig at vi møter kundens behov og ønsker for så å tilpasse konseptet slik at våre kunder får den beste shoppingopplevelsen. Vi synes det er utrolig gøy at Lindex sin første barnebutikk åpner i Norge”, sier Camilla Pedersen, Country Manager for Lindex Norge

Butikken har Lindexs komplette barnesortiment som går fra den populære Newborn-kolleksjonen for de aller minste, og opp til 170 cm for de eldre barna. Her kommer sortiment og butikkmiljøet til å følge årstidene med naturen og skogen som inpsirasjonskilde. Sammen med leken graffi er dette med på å løfte barnas kreativitet.

Butikken ligger i Fornebu S som er verdens mest miljøvennlige kjøpesenter* og ligger ca ti minutter utenfor Oslo. Butikken åpner 24.mai 2018.

* http://www.fornebu-s.no/miljo-pa-fornebu-s/miljoprofil/

For mer informasjon: