Camilla Harfeld Pedersen tiltrer som ny landssjef i Lindex Norge

Camilla Harfeld Pedersen blir ny landssjef for Lindex Norge, og tiltrer stillingen i starten av april. Camilla har bred erfaring fra motebransjen og kommer fra Bestseller, som landssjef for Vero Moda.

Camilla har arbeidet innenfor detaljhandelen i nesten hele sitt yrkesaktive liv og kommer fra Bestseller Retail hvor hun har arbeidet i ni år og hatt flere ulike lederstillinger. De siste årene har hun vært landssjef for Vero Moda-kjeden, og før dette var hun landssjef for Jack & Jones-butikkene i Norge.

Jeg er svært glad for å kunne ønske Camilla Harfeld Pedersen velkommen til Lindex. Camillas lange og brede erfaring innenfor motebransjen, samt sterke engasjement og følelse for kundemøtet kommer til å bli svært verdifullt i vår videre utvikling, og også for å styrke Lindex posisjon i Norge», sier Elisabeth Peregi, for tiden Konserndirektør for Lindex.

Camilla er en sterk leder og har lang og bred erfaring fra salg. Hun brenner for å skape en positiv shoppingopplevelse og for å møte kundenes behov. Hvordan butikk og e-handel kompletterer og forsterker hverandre på best mulig måte er også noe hun er svært opptatt av.

Dette er utrolig spennende og jeg gleder meg veldig! Jeg er imponert over den reisen og utviklingen Lindex har vært gjennom. Jeg tror at jeg, med min erfaring og engasjement, sammen med Lindex kompetente team, har de beste forutsetninger for å drive Lindex fremover”, sier Camilla Harfeld Pedersen.

Lindex Norge har i dag 99 butikker samt nettbutikk, og planlegger å åpne tre nye butikker i løpet av våren.

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge