Lindex velger RED Media Consulting

Lindex velger nytt mediabyrå og inngår avtale med RED Media Consulting.

- Gjennom en grundig media pitch falt valget på RED Media Consulting. I RED Media Consulting får vi et dyktig team med bred kunnskap. De ble valgt på bakgrunn av strategisk kompetanse, forståelse for en bransje i rask utvikling, evnen til å utnytte innsikt og ikke minst kompetanse innen digitale plattformer, sier Nina Haugen, markedssjef i Lindex Norge.

-Vi vil gjerne takke Starcom etter et nært og godt samarbeid i mange år. Vi har vært svært fornøyd med samarbeidet, sier Nina Haugen i Lindex.

Lindex jaktet på den optimale mediebyråpartneren for det norske markedet som kan hjelpe oss å nå våre forretningsmål samt utvikle videre vår virksomhet. Vi så etter en proaktiv partner som står sterkt digitalt, som har god kompetanse og forståelse for detaljhandel, for å sikre taktisk og strategisk støtte.

- Lindex er en drømmekunde for oss i RED: Vi har gjennom prosessen blitt kjent med en dyktig og dedikert organisasjon med store ambisjoner for fremtiden i motebransjen, men også en organisasjon der verdier som bærekraftighet både i produksjon, distribusjon og i arbeidsforhold står helt sentralt. Vi ser frem til å være med og utvikle og fremme Lindex-merkevaren fremover, og det er med stor glede og ydmykhet vi starter samarbeidet, sier Administrerende Direktør i RED Media Consulting Maria Aas-Eng

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge