Lindex velger RED Media Consulting

Lindex velger nytt mediabyrå og inngår avtale med RED Media Consulting.

Fra venstre: Therese Becke (Client Director RED Media Consulting), Maria Aas-Eng (CEO RED Media Consulting), Bjarte Humborstad (Chief Digital Officer RED Media Consulting), Nina Haugen (markedssjef Lindex Norge), Danielle Posejpal (Client Service Manager RED Media Consulting) og Inge Hofstad Kjeilen(Head of Online Video RED Media Consulting).
– Gjennom en grundig media pitch falt valget på RED Media Consulting. I RED Media Consulting får vi et dyktig team med bred kunnskap. De ble valgt på bakgrunn av strategisk kompetanse, forståelse for en bransje i rask utvikling, evnen til å utnytte innsikt og ikke minst kompetanse innen digitale plattformer, sier Nina Haugen, markedssjef i Lindex Norge.

-Vi vil gjerne takke Starcom etter et nært og godt samarbeid i mange år. Vi har vært svært fornøyd med samarbeidet, sier Nina Haugen i Lindex.

Lindex jaktet på den optimale mediebyråpartneren for det norske markedet som kan hjelpe oss å nå våre forretningsmål samt utvikle videre vår virksomhet. Vi så etter en proaktiv partner som står sterkt digitalt, som har god kompetanse og forståelse for detaljhandel, for å sikre taktisk og strategisk støtte.

– Lindex er en drømmekunde for oss i RED: Vi har gjennom prosessen blitt kjent med en dyktig og dedikert organisasjon med store ambisjoner for fremtiden i motebransjen, men også en organisasjon der verdier som bærekraftighet både i produksjon, distribusjon og i arbeidsforhold står helt sentralt. Vi ser frem til å være med og utvikle og fremme Lindex-merkevaren fremover, og det er med stor glede og ydmykhet vi starter samarbeidet, sier Administrerende Direktør i RED Media Consulting Maria Aas-Eng

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge