LINDEX LOOKBOOK AW17

Denne høsten presenterer Lindex rene, sofistikerte silhuetter i feminine materialer og statementprint. Høstens kolleksjon introduserer spennende nye former og dekorative detaljer, samtidig som den inkluderer moderne klassikere.

«Denne sesongen handler om sterke antrekk. Lek med formene for å få en balansert stil, gjennom å kombinere ledige og figurnære plagg og mikse materialer. Trenden holder et rent inntrykk som inspirerer til å style denne kolleksjonen på en feminin og avslappet måte», sier designsjef i Lindex, Annika Hedin.

Kamelfarge, sterk rød, dyp lilla og mørkegrønn setter an stemningen i kontrast til en roligere fargepalett. Store rutemønster og korsettsnøring viser de nye karakteristiske elementene. Kolleksjonen vier også stor oppmerksomhet til detaljer som tynne lag, blonder og rysjer.

Skjorten er oppdatert med nye detaljer som vide armer, en sløyfe eller skulderputer. For å gjøre looken komplett, kan du legge til fremtredende tilbehør som ryggsekken i fløyel, statementøredobber eller en fargerik skulderveske.

Mesteparten av kolleksjonen vil være i butikk og på lindex.com i slutten av august.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

Fotograf: Sara Bille
Modell: Sany Liriano/ Le Managements
Stylist: Lindex Studio/Jessica Pousette
Hår og makeup: Johanna Nomiey

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex Lookbook AW17.jpg
Lindex Lookbook AW17 (1).jpg
Lindex Lookbook AW17 (2).jpg
Lindex Lookbook AW17 (4).jpg
Lindex Lookbook AW17 (5).jpg
Lindex Lookbook AW17 (6).jpg
Lindex Lookbook AW17 (7).jpg
Lindex Lookbook AW17 (8).jpg
Lindex Lookbook AW17 (9).jpg

Lindex investerer i start up – det nye undertøysmerket Closely

Lindex går inn som partner med Closely, et nytt, svensk undertøysmerke for kvinner. Samarbeidet er en del av Lindex sitt arbeid for å skape nye vekstmuligheter. Bak Closely står to av Sveriges mest kjente skapere, Tove Langseth og Filip Nilsson.
november 15, 2019

Lindex` kunder gir 10,4 millioner SEK til kreftforskning

Med stort engasjement, stolthet og en spesialdesignet kolleksjon, har Lindex sammen med sine kunde samlet inn 10,4 millioner SEK til kreftforskning.
november 12, 2019

Lindex tilbakekaller snap-on armbånd med kattehode

Vi har oppdaget at et snap-on armbånd med kattehode er feilkonstruert og ikke oppfyller sikkerhetskravene til Lindex. Metallkomponentet på innsiden av armbåndet er ikke beskyttet på korrekt måte, noe som betyr at de skarpe kantene kan utgjøre en skaderisiko.
november 6, 2019

Økt salgsvekst og fortsatt sterkt resultat for Lindex

Lindex presterer godt, noe som indikeres av det foreløpige resultatet og salgstallene fra tredje kvartal. Moteselskapet opprettholder sin sterke posisjon og kan vise til et bedre resultat og økte salgsinntekter i alle markeder.
oktober 30, 2019