LINDEX LOOKBOOK AW17

Denne høsten presenterer Lindex rene, sofistikerte silhuetter i feminine materialer og statementprint. Høstens kolleksjon introduserer spennende nye former og dekorative detaljer, samtidig som den inkluderer moderne klassikere.

«Denne sesongen handler om sterke antrekk. Lek med formene for å få en balansert stil, gjennom å kombinere ledige og figurnære plagg og mikse materialer. Trenden holder et rent inntrykk som inspirerer til å style denne kolleksjonen på en feminin og avslappet måte», sier designsjef i Lindex, Annika Hedin.

Kamelfarge, sterk rød, dyp lilla og mørkegrønn setter an stemningen i kontrast til en roligere fargepalett. Store rutemønster og korsettsnøring viser de nye karakteristiske elementene. Kolleksjonen vier også stor oppmerksomhet til detaljer som tynne lag, blonder og rysjer.

Skjorten er oppdatert med nye detaljer som vide armer, en sløyfe eller skulderputer. For å gjøre looken komplett, kan du legge til fremtredende tilbehør som ryggsekken i fløyel, statementøredobber eller en fargerik skulderveske.

Mesteparten av kolleksjonen vil være i butikk og på lindex.com i slutten av august.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

Fotograf: Sara Bille
Modell: Sany Liriano/ Le Managements