Lindex gjør det lett å finne rett bukse

Med det nye konseptet «Pants Solution» blir det lettere enn noen gang for Lindex kunder å handle bukser og finne deres favoritter i nye moderne passformer.

«Vi vet at mange opplever at det er vanskelig å kjøpe bukser, og vi vil endre dette. Med Lindex «Pants Solution» blir det lettere enn noen gang for våre kunder å kjøpe bukser», Sier Malin Lindgren, Design og innkjøpssjef for Lindex.

For tre år siden lanserte Lindex Bra-volution, som siden den gang har gjort det lettere for tusenvis av kvinner å finne Bh med perfekt passform. Nå vil Lindex bruke det samme konseptet med buksene sine, og presentere buksene med forskjellige kvinnenavn. Når kunden har funnet sin favorittbukse, vil det være enkelt for dem å finne andre moderne utgaver i samme passform uten å en gang prøve.

«La oss si at du har prøvd forskjellige passformer, og funnet ut at Nomi er din favoritt. Da vet du at alle buksene med det samme navnet vil passe deg utmerket uavhengig av design og materialer. Det gjør at shopping i både butikk og på nett blir veldig mye enklere.» Sier Malin Lindgren

Nea, Iris og Nomi er tre av buksene som Lindex kunder vil bli kjent med. Noen har allerede kommet i butikk, men andre kommer snart. Denne høsten vil kundene få muligheten til å bli kjent med 15 forskjellige passformer. Det nye konseptet inneholder alt fra jeans, twill, og finere dressbukser.

För mer information, kontakta;

Eva Jonasson