Fargesterke plagg og trykk i Lindex sin vårkampanje

Lindex møter våren med en urban kolleksjon i nye fargekombinasjoner, spennende trykk og rene feminine detaljer. Den nye vårkampanjen ble produsert midt i Cape Towns energiske gater i Sør-Afrika.

«Denne våren oppdaterer vi garderoben med behagelige sett, friske vevde topper og mye farger. Kakigrønt, oransje, sort og ulike blåtoner danner basen for kolleksjonen, som krydres med dyretrykk og uttrykksfulle afrikanske mønstre», sier Annika Hedin, designsjef i Lindex.

I vårens kampanjefilm, der vi ser modellene synge med til Diana Ross’ «I’m coming out», personifiseres Lindex sin «feel good»-innstilling til mote. Blant de syv modellene som fronter kampanjen, finner vi svenske Sabina Karlsson, og alle utstråler positiv energi og selvtillit.

“Kampanjen er veldig oppløftende og full av energi. Det er inspirerende at Lindex satser på å vise forskjellige kvinner, uavhengig av størrelse og etnisk bakgrunn. Det var kjempegøy å være med på denne kampanjen», sier Sabina Karlsson.

Vårkolleksjonen til Lindex lanseres i alle butikker og på lindex.com 23. mars.

Se filmen her.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.

Agency: Wednesday London
Fotograf: Pamela Hanson