Sienna Miller fronter Lindex’ vårkampanje 2016

Skuespiller og stilikon Sienna Miller fronter Lindex’ vårkampanje 2016 Sienna Hearts Lindex, som presenterer luksuriøse hverdagsantrekk som flørter med den glamorøse 70-tallstrenden.

Kolleksjonen er bygget opp rundt boho chic-trenden, som passer perfekt til Sienna Millers personlige stil. Nøkkelplaggene omfatter den flytende gudinneblusen, maksikjolen og flared denim.

«Jeg liker det delikate materialet i den hvite blusen, og jeg ser for meg at jeg kan bo i den en sommer. Flare jeansen er fantastisk og behagelig og den sitter perfekt! Dette er både klassiske og allsidige plagg med god kvalitet”, sier Sienna Milller om kolleksjonen.

Sienna Miller er ikke bare kjent for stilen sin, men utstråler Lindex’ verdier på alle områder av livet. Sienna er full av positiv energi og humor, og hun er en filantrop med et stort engasjement for veldedig arbeid. At hun også er mor gjør henne til en perfekt frontperson for varemerket Lindex.

«Lindex har noe ekte og muntert over seg og jeg syns kampanjen virkelig feirer det feminine. Den er lekker uten å være for seriøs. Jeg tror også at stemningen fra varemerket og kolleksjonen har blitt overført til fotoshooten. Vi har virkelig ledd og hatt det gøy, og jeg tror Lindex handler om nettopp det», sa Sienna Miller om den nylige fotoshooten med Lindex.

Kampanjen blir lansert 31. mars og vil selges i alle butikker og på lindex.com

Høyoppløste bilder finnes her