Logotype Gå til shop online

Lindex Holly & Whyte lanseres endelig for barn

I høst lanseres Lindex’ populære, preppy konsept Holly & Whyte som kolleksjon også for barn.

”Vi har lenge hatt tanker om å utvikle Holly & Whyte for barn, og til høsten blir det endelig virkelighet! Holly & Whyte står for en skandinavisk friskhet, med preppy og lekne innslag i farger og mønstre, så det føltes som et naturlig steg å legge til en barnekolleksjon. Ikke minst ettersom dette er noe kundene våre har etterspurt”, sier Annika Hedin, designsjef i Lindex.

Høstens Holly & Whyte-kolleksjon henter inspirasjon fra 60-tallet og kostskoler. Det korte skjørtet, den flettestrikkede genseren og club blazeren er selvskrevne innslag i nye, herlige fargekombinasjoner. I mønsterbildet ser vi ruter, striper og dyr på en artig og humoristisk måte. Fargeskalaen går i navy, mørkegrønt og klar gult med innslag av rødt.

Høstens kolleksjon kommer i størrelse 62-86 til baby og i størrelse 92-170 for barn. For dame inkluderer Holly & Whyte også større størrelser i sortimentet, noe som innebærer at deler av kolleksjonen går opp til størrelse XXL, som tilsvarer størrelse 52/54.

Høstens Holly & Whyte til dame og barn lanseres i alle Lindex-butikker og på lindex.com 8. september.

Besøk vårt pressearkiv for å laste ned høyoppløste bilder her.

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge