Karlie Kloss i Lindex høstkampanje Autumn Hitlist

Høsten er kommet og det er også den nye kolleksjonen. Det er med stor begeistring vi presenterer sesongens topp 10-plagg i Autumn Hitlist-kampanjen med Karlie Kloss.

«Det foregår en meget spennende silhuettendring akkurat nå, som er drevet av all 70-tallsinspirasjonen vi ser. Dette vil utfordre garderoben din og endre hvordan du setter sammen antrekkene dine. Med disse viktige plaggene gjør du endringen på en stilfull måte. Kampanjen er bygget opp rundt høstens topp 10-plagg, som du enkelt kan mikse og matche», sier Nina Starck, designsjef i Lindex.

Blant plaggene du må ha denne høsten, finner du:

- The essential cape poncho
- The sleeveless tunic
- The cosy roll neck
- The statement coat
- The everyday turtle neck
- The must have flare
- The classic checks
- The chic grey poncho
- The perfect pea coat
- The preppy top

Photographer: Nico Bustos