Ansatte i Lindex viser vårens undertøy

6. mai lanserer Lindex vårens undertøyskampanje, Bra-volution forever, og den nye kolleksjonen vises av ansatte i Lindex.

Lindex, som er en av markedslederne på undertøy i flere av sine salgsland, utviklet for et drøyt år siden passformene på store deler av sitt bh-sortiment. Lanseringen ble gjort i en kampanje med Lindex’ egne ansatte. Suksessen var et faktum, både omsetningsmessig, men også for kundene, som nå lettere finner sin favorittpassform blant 13 ulike modeller i ulike farger og stiler. I tillegg har kundene oppdaget hvor lettvint det er å shoppe en bh uten å prøve, både i butikk og på lindex.com.

Lindex satser nå på å overgå fjorårets suksess med kampanjen Bra-volution forever der moteselskapets egne ansatte igjen viser vårens undertøy. Nok en gang samlet derfor moteselskapet sine ansatte fra åtte land for en casting i Stockholm for å velge ut modellene som gikk videre til finalefotograferingen i London.

«Jeg så den fantastiske kampanjen i fjor, og hvor vakre jentene var, så i år ville jeg også ta del av Bra-volution og vise hvor stolt jeg er av vår fantastiske undertøysavdeling. Dessuten startet jeg Lindex-karrieren min som undertøysansvarlig, så dette ligger mitt hjerte nært», sier Rati Goel, butikksjef på Lindex Kolbotn.

Interessen var stor blant de ansatte i Lindex for å delta i årets kampanje, og produksjonen i London gjorde et enormt inntrykk på alle involverte.

«Det har vært kjempesepennende! Fra å bli sminket, til å treffe jentene fra de andre landene, og selvfølgelig fotoshooten! I tillegg har det vært kjempeinteressant å få et glimt av hva som skjer i kulissene på en fotoshoot», kan Rati fortelle.

Det som kjennetegner vårens sortiment, er en nøytral fargeskala, nye funksjonelle detaljer og bher som skaper en naturlig silhuett. Fargene i vårens kolleksjon er rolige og fargetrenden med basisfarger vokser seg sterkere.

«Det skjer mye spennende med bh-trendene akkurat nå. Vi ser en tydelig trend mot en mer naturlig silhuett. Den uvatterte bhen og den spileløse bhen tror jeg blir to av vårens favoritter», sier Inger Lundquist, Design- og innkjøpssjef for undertøy hos Lindex.

«Dessuten ser vi mange nye detaljer på vårens bher. Alle de spennende snittene på vårens kjoler og overdeler øker behovet for en bh som for eksempel har fleksible skulderstropper eller vakre ryggdetaljer», fortsetter Inger Lundqvist.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres 6. mai i samtlige Lindex-butikker og på lindex.com.

Finn ut mer om våre Bra-volution modeller her

bravolutionforever_1.jpg
bravolutionforever_2.jpg
bravolutionforever_3.jpg
bravolutionforever_4.jpg
bravolutionforever_5.jpg
bravolutionforever_6.jpg
bravolutionforever_7.jpg
bravolutionforever_8.jpg
bravolutionforever_9.jpg

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019