Very Victoria Silvstedt by Marie Meili Swimwear til Lindex

Etter suksessen med lanseringen av Victoria Silvstedts undertøyskolleksjon Very Victoria Silvstedt by MarieMeili, vil Lindex lansere Victorias badetøykolleksjon våren 2014.

Very Victoria Silvstedt by MarieMeili Swimwear er, akkurat som undertøyet, inspirert av Victorias levende livsstil og personlighet.

Victoria fotograferes ofte på noen av verdens vakreste strender og hun vet, bedre enn de fleste, hvor viktig det er med lekkert badetøy.

Når jeg ikke reiser, er stranden det stedet du oftest vil finne meg! Stranden er min lekeplass og catwalk i ett. Jeg liker å pakke en miks av bikinier og plagg til å ha over som vil ta meg fra bassengkanten til cocktailtimen med stil! sier Victoria Silvstedt.

Lindex’ Very Victoria Silvstedt swimwear-kolleksjon vil bestå av 11 fargerike bikinier, designet for å gi deg sommerfølelsen fra noen av Victorias favorittstrender i Monaco, Ibiza, Marbella og Tahiti. Det finnes noe for alle i dette spennende, fashion-forward spekteret av badetøy, med vakre prints, luksuriøse stoffer og glitrende detaljer.

“Vi ser frem til en ny og fresh sesong med denne spennende badetøykolleksjonen i Lindex. Detaljer og silhuetter er iøynefallende og gjør at en kvinne føler seg selvsikker når hun kler seg for en dag på stranden, så vi tror at våre kunder vil sette pris på denne kolleksjonen”, sier Inger Lundqvist, Design- og innkjøpssjef for undertøy i Lindex.

Kolleksjonen Very Victoria Silvstedt by Marie Meili swimwear vil være tilgjengelig online på lindex.no og i butikker i Estland, Latvia, Litauen og Russland. Kolleksjonen vil bli lansert i to deler, den første lanseringen i uke 6 og den andre i uke 11.

Priser varierer fra 199 til 299 NOK per plagg.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier