Revolusjon i Lindex – handle bh på nytt vis

Lindex lanserer en helt ny måte å presentere bher på, der sortimentet fremover vil inneholde 13 ulike passformer. Dette kommer til å gjøre det enkelt for kunden å alltid finne sine favoritter. Også kampanjen, Bra-volution, kommer til å være unik i sitt slag, siden modellene er Lindex’ egne ansatte.

Mange opplever det som vanskelig å finne en bh som passer perfekt. Med vår nye og revolusjonerende måte å presentere undertøy på vil det i fremtiden bli enklere, raskere og mer behagelig for kunden å kjøpe sin bh, både i butikk og på lindex.com, sier Inger Lundqvist, som er undertøyssjef i Lindex.

Lindex’ nye måte å presentere undertøy på tar utgangspunkt i hver kvinnes spesifikke behov og preferanser. Bh-sortimentet består av 11 forskjellige passformer i ulike størrelser. Når kunden har funnet sin perfekte passform, som kjennetegnes med et spesifikt navn, kan hun være sikker på at den passformen alltid vil være den samme. Det finnes flere ulike materialer og farger å velge mellom, og kunden kan også matche sin bh med flere ulike trusealternativer.

«Om for eksempel ”Wow” er en av dine favoritter, så finner du raskt og enkelt flere varianter av denne samlet på ett sted. Det gjør kjøpet ditt enklere, både når du handler i butikk og online», forteller Inger Lundqvist.

Det nye bh-sortimentet er utviklet gjennom omfattende kundetester, der kvinner i forskjellige aldre og med ulike bh-størrelser og preferanser fikk teste flere bh-modeller. Også Lindex’ lange erfaring med undertøy og kvinnekroppen, samt de ansattes kunnskap, har bidratt til den nye ordningen.

Kampanjen Bra-volution er også unik. Modellene er Lindex’ egne medarbeidere som meldte sin interesse for å prøve seg som modell for en dag, og interessen var stor.

«Våre medarbeidere er veldig dyktige på undertøy og var derfor et selvsagt valg som modeller for denne undertøyskampanjen. De har allerede funnet sine perfekte passformer, og med kampanjen vil vi inspirere også våre kunder til å finne sine», sier Inger Lundqvist.

«Lindex’ lange historie og våre medarbeidere har gjort oss til eksperter på undertøy. Nå tar vi et stort steg mot å bli best på undertøy», avslutter Inger Lundqvist.

Det nye undertøysssortimentet vil være tilgjengelig i Lindex-butikker og på Shop online fra 5. mai. Kampanjen lanseres i uke 19-20 og vil vises i ulike kanaler, som print, utendørsreklame, samt i butikk og online.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet!
Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

Nina Haugen