Lindex presenterer en festkolleksjon inspirert av Kate Hudson

Kate Hudson, Lindex’ modell og muse for vår- og sommerkolleksjonen 2014, er en Oscarnominert skuespiller som er kjent for sin stil, og hun er vant til å synes festklar på den røde løper.

Lindex’ festkolleksjon, som slippes på lindex.com 21. april og i butikk 23. april, bærer tydelige spor av Kates egen feststil. Nøkkelord for kolleksjonen er elegant, moderne, sexy og glamorøs.

”Vi hadde Kates stil fra den røde løperen i tankene da vi tok frem kolleksjonen. Vi vil gi en følelse av hvordan Kate kler seg for slike anledninger. Kolleksjonen dufter av Hollywood-glamour og gir en følelse av luksus, med lett anvendelige og festlige plagg», sier Nina Starck, Designsjef i Lindex.

Kolleksjonen består blant annet av to lengre klassiske kjoler, to kimonoer for å skape en asiatisk vri, og en jumpsuit. Jumpsuits befinner seg midt i motebildet og er det ultimate partyplagget ettersom den er både dresset og avslappet på en gang.

Når man kler seg for en kveld ute, er det viktig å løfte frem silhuetten, uansett hvilken kroppsform man har. I en jumpsuit kjenner man seg alltid komfortabel og chic, både om dagen og kvelden, sier Kate Hudson.

Se Kate style sine favoritter, den røde kjolen, jumpsuiten og kimonoen.

Kolleksjonen slippes på lindex.com 21. april og i Lindex-butikker 23. april.

Fakta om kampanjen
Fotograf, kampanjebilder: Giampaolo Sgura
Filmregissør: Andy Margetson
CD: Mooks Hanifiah, Wednesday Creative Agency