Lindex-ansatte er modeller i unik kampanje

Lindex lanserer i vår en unik kampanje, der modellene er motekjedens egne ansatte. Kampanjens budskap til alle kvinner er å finne sin perfekte bh, for hver anledning. Dette kommer til å bli enklere med Lindex’ nye sortiment og måte å presentere bher fremover i butikk og online.

I går fikk ansatte i Lindex muligheten til å oppleve en annerledes og spennende dag på jobben. Alle ansatte fikk forespørselen om å være modell i Lindex’ kampanje «Bra-volution», som oppfordrer alle kvinner til å finne sin perfekte bh. Interessen var stor og 45 personer ble plukket ut til castingen i Stockholm. Blant disse vil fem modeller bli valgt ut til fotograferingen i London om et par uker.

Vi ønsker alltid å involvere våre ansatte i ulike deler av Lindex’ virksomhet. På den måten tar vi nytte av våre medarbeideres kreativitet og engasjement, og gir dem samtidig sjansen til å forsøke seg på noe som mange ikke kommer i kontakt med i sin daglige jobb, sier Sofia Brax, HR-sjef i Lindex-konsernet.

BH-kampanjen oppfordrer alle kvinner til å finne den perfekte bh for sine behov. Dette forenkles gjennom Lindex’ nye måte å presentere undertøy, som tar utgangspunkt i kundenes behov og hvilken type bh de vil ha, samt gjennom den brede kunnskapen som ansatte i Lindex har.

«Våre ansatte er eksperter på undertøy. Når det kommer til å finne passform på en bh, som tar utgangspunkt i ulike kvinners behov og kropper, så var det naturlig at våre ansatte er de som viser modellene på beste måte», sier Inger Lundqvist, Design- og innkjøpssjef for undertøy i Lindex.

«Det har vært en spennende dag med mye energi, som startet tidlig på morgenen. Det var gøy å treffe Lindex ansatte fra andre land, høre om deres erfaringer. Det var moro å bli stylet opp og fotografert av et utrolig dyktig team! Vi kjente oss godt tatt hånd om, alle var veldig hyggelige og profesjonelle. Det var også morsomt å få prøve forskjellige bh- modeller, finne en bh som passet perfekt og ikke minst få være en del av bra-volution!» sier Rebecca Schönemann, controller ved Lindex hovedkontor i Oslo og Oda Kinnerød og Rikke Kalsveen begge ansatte på Lindex Karl Johan i Oslo

Kampanjen lanseres uke 19-20, og kommer til å vises i ulike kanaler, som print, utendørsreklame, i butikk og online. Det nye sortimentet vil være tilgjengelig i Lindex-butikker og online fra mai.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet!
Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge
Phone: +47 (0)22 47 84 17
E-mail: nina.haugen@lindex.com

Lindex casting
Lindex casting 1
Lindex casting 2

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019