Lindex 60-årsfeiring – fashion show film

I går, 11. september, feiret Lindex sin 60-årsbursdag med et smell, ved å holde en storslagen fest som blant annet bød på et fasjonabelt moteshow og live-opptredener av verdenskjente artister.

Feiringen fant sted i Gøteborg, hvor 1 600 gjester var samlet for å se moteshowet som presenterte Lindex’ høstkolleksjoner av damemote, barnemote, undertøy og LXM – Lindex Man.

Lindex’ designsamarbeid med Jean Paul Gaultier gjorde en storslagen finale. Den kjente modellen Karen Elson åpnet showet, Icona Pop spilte, og designeren selv dukket opp på catwalken.

Andre artister som opptrådte i løpet av showet, var Agnes, Sophie Ellis-Bextor, Jenny Wilson og Britta Person.

Se show-filmen her!

For flere bilder fra showet besøk Lindex Newsroom