Karen Elson for Lindex Christmas Story

Lindex fortsetter samarbeidet med supermodellen Karen Elson som, sammen med Liya Kebede, vil vare ansiktet for årets julekampanje, Christmas Story.

Karen Elson er en av verdens mest ikoniske modeller, og hennes stil og selvtillit stemmer godt overens med Lindex’ varemerke. Vi er meget fornøyde med at vi kunne fortsette samarbeidet med henne i den kommende julekampanjen, sier Johan Hallin, sjef for Concept and Marketing i Lindex.

Julekolleksjonen omfatter damemote, barneklær og undertøy, og tilbyr garderobefavoritter som koselige strikkeplagg og elegante gensere, som vil sørge for at du holder både stilen og varmen når temperaturen synker. Fargene vinterhvitt, grått, beige og champagne skaper en koselig look, og metallic tilføyer et hint av juleglitter.

Bildene til kampanjen Christmas Story ble tatt i London av fotograf Bjarne Jonasson, og kollekjonen lanseres på lindex.com i uke 46 og i Lindexbutikker over hele verden i uke 47.

For flere bilder besøk Lindex Newsroom

Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier