Jean Paul Gaultier for Lindex – alle kampanjebildene

8. oktober lanseres Lindex’ samarbeid med designeren Jean Paul Gaultier i utvalgte Lindexbutikker, og på lindex.com. De to merkene har gått sammen i kampen mot brystkreft, og 10% av inntektene fra salget av kolleksjonen vil gå til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon.

«Det er en herlig og morsom opplevelse å utvikle en kolleksjon for Lindex, og samtidig kunne bidra i kampen mot brystkreft. Kolleksjonen representerer en liten garderobe med Gaultier-plagg, med mine typiske kjennetegn, men i en nytolkning. Både de klassiske marine stripene og det mer grafiske uttrykket er til stede, og i enkelte plagg kombineres dette med et tattoveringsmønster, som er blant mine favoritter», sier Jean Paul Gaultier.

Kampanjen, som frontes av den kjente modellen Karen Elson, ble fotografert av Jason Kibbler i Paris sommeren 2014.

Kolleksjonen Jean Paul Gaultier for Lindex består av damemote, barnemote, undertøy og tilbehør. Også et Rosa armbånd følger med kolleksjonen, og hele overskuddet fra salget av dette vil gå til Kreftforeningens Rosa sløye-aksjon.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier