Et must i enhver manns garderobe – Lindex’ nye herrekolleksjon

Etter fremgangen med den første LXM-kolleksjonen, bestående av undertøy til menn, er Lindex nå stolt over å presentere neste steg i utviklingen av konseptet.

I vårens kolleksjon introduserer Lindex de viktigste byggestenene, de absolutte nødvendighetene i enhver manns garderobe; grunnlaget som består av basisplagg i høy kvalitet, som chinos med fantastisk passform, et godt utvalg av skjorter – som oxfordskjorten, den rutete skjorten og jeansskjorten – og kortermede pikéer og stripete t-shirts. Disse plaggene er vesentlige og utgjør den trofaste verktøykassen enhver mann bør ha i sin hverdag. LXM-kolleksjonen lanseres på http://www.lindex.com/no/ 17.2. som «online exclusive».

Som en av de ledende motekjedene er det åpenbart at vi kontinuerlig jobber med å utvikle våre kolleksjoner. Det er viktig for oss å ha et godt utvalg av moteprodukter å tilby våre kunder. Vi tror at den nye herrekolleksjonen vil tiltale ikke bare våre trofaste kunder, men også friste nye kunder som verdsetter og leter etter basisplagg i god kvalitet, sier Nina Starck, designsjef i Lindex.

Den nye herrekolleksjonen utfyller favorittene fra høsten 2013; t-shirts, ribbestrikkede trøyer, boxershorts, underbukser og strømper, alt i økologisk dyrket bomull. Også alle stripete t-shirts og pikétrøyer i vårens kolleksjon er laget av økologisk bomull. Stikkordene for hele LXM-kolleksjonen for våren er maskulint, klassisk med moderne design, høy kvalitet og gode priser.

Bildene av vårens LXM-kolleksjon er fotografert av  Rafael Stahelin, og modellen på disse bildene er Will Chalker.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier