Very Victoria Silvstedt hos Lindex

I løpet av september vil vi i Lindex’ undertøysavdeling se premieren for den vakre undertøyskolleksjonen Very Victoria by Marie Meili, et utvalg av forførende og moderne undertøy for ulike anledninger.

”Jeg har alltid tenkt at dersom du har en lidenskap i livet må du gå for den, og undertøy er virkelig en lidenskap for meg! Jeg er så begeistret over å være inspirasjonen for denne vakre kolleksjonen som inkluderer så mange undertøysplagg som enhver kvinne vil ønske å ha i sin egen garderobe”, sier Victoria Silvstedt.

Kolleksjonen Very Victoria Silvsted er bygget rundt konseptet om perfekt passform kombinert med en alltid tilstedeværende glamour. Den perfekte passformen fokuserer hovedsakelig på bysten, med fem nøkkelpassformer som vil løfte deg fra naturlig form til en økning på hele 2 cupstørrelser. De fem passformene heter Diva, Voltage, Venus, Vip og Divine.

”Vi ser Victoria Silvstedt som en kvinne med stor selvtillitt og hun elsker virkelig denne kolleksjonen. Hun vet mer enn noen hvor viktig det er med vakkert undertøy og hvor mye det tilfører enhver fantastisk look”, sier Inger Lundqvist, Design & Buying manager for Lindex’ undertøy.

Med Very Victoria Silvstedt kan enhver kvinne kjenne seg feminine og vakre, uansett om det er på den røde løperen eller i hverdagen.

Kolleksjonen lanseres 16. september på http://www.lindex.com/no.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet!
Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

Nina Haugen