Penélope Cruz viser sommergarderoben for Lindex

I den tredje og siste kampanjen for Lindex viser Penélope Cruz en kolleksjon for feriegarderoben - som passer perfekt til alt fra strandliv til svale sommerkvelder.

Inspirasjonen til kolleksjonen kommer fra den klassiske amerikanske Hampton-stilen, kombinert med en leken twist fra den mer glamorøse Saint Tropez-stilen.

Fargeskalaen inneholder klassikerne hvitt og marineblått, sammen med rødt, grønt, oransje og også innslag av neonfargene. Striper og paisley dominerer mønsterbildet og nøkkelplaggene er strandtunikaen, stripete topper, shorts og maksikjolen.

– Dette er feriekolleksjonen som gjelder! Vi fortsetter den populære modern preppy-stilen med en leken twist for vår Holly & Whyte-kolleksjon denne sommeren. Og jeg er overbevist om at den kommer til å bli like populær blant våre kunder som de tidligere kolleksjonene fra Holly & Whyte, sier Nina Starck, designsjef i Lindex.

Plaggene vil finnes i samtlige Lindex-butikker og på http://www.lindex.com/no fra 20. mai.

Se filmen «behind the scenes» med Penélope Cruz!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier