Penélope Cruz viser festkolleksjon for Lindex

Først ut blant Lindex sine vårkampanjer med Penélope Cruz, er en festkolleksjon med inspirasjon fra et luksuriøst feriested ved havet. Skarpe hvite nyanser møter hele paletten aquafarger, fra ulike blåtoner til jungelens dype grønnfarger. Mønsterbildet inkluderer både blomster og striper, og silhuettene i plaggene er feminine, flørtende og lette å bære. Nøkkelplaggene i vårens festkolleksjon er kjoler, vide skjørt, finstrikkede og vevde t-shirts. Blonder og chiffon er viktige innslag i kolleksjonen.

- Vi har blitt veldig inspirerte av uventede fargekombinasjoner og å leke med mønstermiksen. Kolleksjonen har en fri holdning og vi har jobbet vekk alle ”musts” fra looken, forteller Nina Starck, designsjef i Lindex.

Penélope Cruz kommer til å være modell i tre kampanjer for Lindex i løpet av våren. Kampanjene knytes sammen av en story der vi følger Penélope gjennom en helg. Fredag kveld er den perfekte festen med glamour, rød løper og fotografer. På lørdagen ser vi Penélope avslappet i sitt hjemmemiljø, iført sine favorittplagg. I den siste kampanjen blir vi med Penélope, nå kledd i sommerens ”it-plagg”, på en festlig søndagsbrunsj i en Middelhavsvilla.

- Med sin sofistikerte eleganse tilfører Penélope Cruz en vidunderlig og feminin følelse til kampanjen. Kombinasjonen av hennes livlige personlighet, glamorøse filmstjerneliv og humor gjør kampanjene både morsomme og spennende, sier Johan Hallin, Director of Concept & Marketing i Lindex.

Plaggene vil finnes i samtlige Lindex-butikker og på www.lindex.com fra 24. april.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier