Penélope Cruz sine favoritter fra Lindex

I den andre kampanjen for Lindex velger Penélope Cruz ut sine favoritter fra en av vårens kolleksjoner. På kampanjebildene er Penélope kledd i sine favorittplagg i et avslappet og koselig hjemmemiljø.

Denne delen av vårkolleksjonen er inspirert av latinokulturen med sin rike, fargesterke, sensuelle og feminine look. Fargeskalaen inneholder nøytraler som kakigrønt, sort, perlegrått og hvitt, men også andre farger som peppergrønt og mandarinrødt. Mønsterbildet viser ulike dyre- og jungelprint, frynser og tie dyes. Nøkkelplaggene er topper i ulike farger, kjoler og topper med forskjellige motiv, blandet med herlige lin- og jeansshorts.

– Jeg elsker den røde lange maksikjolen, den er virkelig vakker og skjønn å gå i, sier Penélope Cruz, modell i vårens kampanjer hos Lindex.

– Hollywood-stjerne eller ei, her kan alle finne sine favoritter. Ta en lang strandkjole eller et par coole shorts til en åpen strikketopp, en boho glam-bikini under og massevis av accessoirer, så har du den perfekte looken, sier Nina Starck, designsjef i Lindex.

Plaggene vil finnes i samtlige Lindex-butikker og på www.lindex.com fra 6. mai.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier