Lindex skolestartkolleksjon

Gjør deg klar, ferdig og gå for skolestart med Lindex sin lekne skolestartkolleksjon!

Barnas høstkolleksjon handler om den nye trenden «global» – en fargerik trend med referanser til utendørsaktiviteter og amerikansk varsity. Fokuset er kule og anvendelige must-haves slik som fargede hverdagsbukser, myke flettestrikkede gensere, vester for utendørs bruk og behagelige topper. Legg til accessoirer som capser og skjerf for å gjøre looken komplett!

“Lindex sitt fokus for barnas skolestart er hovedsaklig bukser, i preppy farger, forskjellige kvaliteter og passformer. Det er vanligvis et stort behov for bukser rett etter sommeren når alle barna har vokst, sier Nina Starck,” Designsjef i Lindex.

I tillegg til fargede bukser, shortser og skjørt har Lindex også en sterk forkjærlighet for denim, noe som vil bli mer synlig når sen sommer går inn i høst. Skolestartkolleksjonen vil nå butikker og lindex.com i begynnelsen av august.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier