Lindex Black Pant Collection

lltid en klassiker, som et av de viktigste plaggene i hver kvinnes garderobe, er de sorte buksene. I høst lanserer Lindex The Black Pant Collection – kolleksjonen med alle de ønskede modellene og passformene.

Lindex design team har jobbet frem fine detaljer når de har designet buksene, glidelåser og knapper i gull, stripete fôr og andre detaljer, inspirert fra den skreddersydde herrebuksen.
Alle kommer til å finne sin favoritt blant de sorte buksemodellene:

Slim – den perfekte smale buksen, styles i høst til en oversized strikket genser.
Five-pocket – Femlommers, den klassiske jeans-silhuetten, i et overflatebehandlet materiale som gir den myke og rocka følelsen.
Classic – den skreddersydde buksen med maskuline assosiasjoner, kombiner den med høye hæler og en hvit bluse for et feminint og skarpt uttrykk.
Tapered – buksen med vidde øverst og avsmalende ben, behagelig og stilig, et plagg du ikke vil leve uten. Den gir antrekket en oppdatert look denne høsten.
Wide legged – glidelås i siden og 70-talls vide ben, nytt for sesongen. Styles til grafisk mønstret t-shirt.
Slacksen – kommer alltid til å være riktig, looken passer for alle tilfeller og alle kroppsfasonger.

”Vårt designteam har virkelig gjort en fantastisk jobb og skapt et veldig bra utvalg av de uunnværlige sorte buksene. Velg din favorittmodell og kombiner med den lille jakken, et must for akkurat denne høsten, så har du en fin key-look for hele sesongen”, sier Nina Starck designsjef hos Lindex.

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier