Kavat barnesko – Nyhet hos Lindex

Nå lanseres Kavat barnesko hos Lindex. Fra og med denne uken vil det finnes et utvalg fine kvalitetssko av merket Kavat til barn i Lindex shop online.

”Vi ser det som vårt ansvar ikke bare å lage de beste og mest behagelige barneskoene, men også å gjøre dette med minst mulig påvirkning på miljøet. Vår ambisjon er at våre sko skal være noe man kan være stolt av, og at de også holder over tid”, sier Caroline Folkö, designer hos Kavat.

Utvalget i Kavat-sko hos Lindex består av en klassisk lær-å-gå-sko, to modeller av sandaler, laget for sommerens lek og aktiviteter, og en helt økologisk sko i fem farger. Skoene finnes i størrelse 18-24, visse modeller opp til størrelse 33.

Se og shoppe hele kolleksjonen hos Lindex her!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier