Missoni Lindex lanseres i morgen!

Den unike Lindex Missoni kolleksjonen lanseres i Lindex butikker i morgen, og online allerede midnatt!

Kolleksjonen består av dameklær, barneklær og accessoirer, samt undertøy og loungewear. 10 prosent av de totale salgsinntektene går direkte til kampen mot brystkreft og Rosa sløyfe-aksjonen.

”Samarbeidet med Lindex har gitt oss en unik mulighet til å bringe rimelig design til alle kvinner, og samtidig til å gi noe tilbake, gjennom en verdensomspennende oppmerksomhet på brystkreft”, sier Angela Missoni, designeren av kolleksjonen.

Lindex Missoni kolleksjonen vil selges fra den 25. september i Lindex-butikker i Norden, Mellom-Europa og Midtøsten, samt på www.lindex.com.

Opplev hele kolleksjonen her!

For høyoppløste bilder og mer informasjon om kolleksjonen, besøk Lindex Newsroom.

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge