Lindex Missoni fashion show!

For å feire den unike Lindex Missoni-kolleksjonen og samarbeidet mellom de to, inviterte i går Lindex svensk og internasjonal presse og et antall utvalgte gjester til et eksklusivt moteshow ved den italienske ambassaden Villa Oakhill i Stockholm.

Også til stede var Margherita Maccapani Missoni, datter av kolleksjonens designer Angela Missoni. Moteshowet, som var stylet av Vanessa Reid, inkluderte dame-, barne- og undertøysplagg. Etter showet fortsatte festen med italienske delikatesser, og gjestene kunne forhåndskjøpe kolleksjonen i en pop-up store.

Missoni Lindex vil være til salgs fra 25. september i Lindex-butikker i Norden, Sentral-Europa og Midtøsten, så vel som på lindex.com. 10 % av salgsinntektene vil bli donert til kampen mot brystkreft og Kreftforeningens Rosa sløye-aksjon.

Se filmen og alle antrekkene fra Lindex Missoni fashion show her!

Finn ut mer om samarbeidet her!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier