De første bildene av Lindex Missoni kolleksjonen!

Lindex’ samarbeid med det italienske motehuset Missoni har resultert i en unik kolleksjon som lanseres 25. september i samtlige Lindex-butikker i Norden og Mellom-Europa, samt på www.lindex.com.

Med denne kolleksjonen fortsetter Lindex å gi sin støtte til brystkreftsaken og Rosa sløyfe-aksjonen. 10 prosent av de totale salgsinntektene går direkte til kampen mot brystkreft og Rosa sløyfe. Nå publiseres lookbookbildene av kolleksjonen!

For å se hele alle look book bilder besøk Lindex Newsroom
Alle look book bilder er fotografert av Rafael Stahelin.

Kolleksjonen består av dameklær, barneklær og undertøy, samt accessoirer. Kjennetegnende for kolleksjonen er mønster og design som er typiske for Missoni. Alt mikses og matches, mønster mot mønster for uventede effekter. I tillegg til de Missoni-typiske sikksakk- og bølgemønstrene, viser kolleksjonen også sommerfugler som et nytt og spennende innslag.

Lindex Missoni kolleksjonen består blant annet av kjoler, trøyer, topper og tunikaer, samt bukser, loungewear og undertøy. Foreldre som liker italiensk design finner bodyer, tunikaer, leggings og accessoirer til sine barn og babyer i kolleksjonen. Utvalget av accessoirer er bredt, med ulike vesker, armbånd og halskjeder som de viktigste innslagene.

Vil du vite mer om Lindex Missoni, se også filmen om designsamarbeidet!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom.
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

Hanne Wergeland