Wish List Christmas Gifts

Hva blir årets julegave? En myk pakke topper sikkert mange ønskelister også i år.

Om ønskegaven skal være feminin og glamorøs, har vårt undertøysdesignteam laget et superkvinnelig sett med en push-up-bh i blonder, dekorert med små gnistrende krystaller, og tilhørende hipstertruse i blonder og micro.

Til kvinnen som gjerne ønsker seg noe luksuriøst og litt eksklusivt, foreslår vi en vakker satengkimono med moteaktuell asiatisk inspirasjon i både blomstermønster og snitt.

Og når gaven skal inneholde noe helt spesielt, hvorfor ikke en lekker underkjole i chiffon med detaljer som små volanger og satengsløyfer, samt tilhørende søte, volangpyntede truser.

Kolleksjonen lanseres i samtlige Lindex-butikker og på www.lindex.com, i uke 42.

Flere bilder finner du på: http://www.lindex.com/no/presse/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53