Stjernestylisten Rachel Zoe samarbeider med Lindex

Lindex lanserer en ny vårkolleksjon stylet av Rachel Zoe. Den amerikanske stylisten og moteikonet velger sine favoritter fra en kolleksjon for Lindex. Kolleksjonen begynner å selges 28. april i alle Lindex-butikker i Norge.

Det er første gang Lindex gjør et samarbeid med en internasjonal stylist for en utvalgt kolleksjon. Lindex gjør dette for ytterligere å inspirere moteinteresserte kvinner i sine salgsland.

– Vi ønsker å overraske kundene våre og valgte derfor å jobbe med en av verdens mest kjente stylister. Rachel Zoe har en unik evne til å ta frem den beste stilen for alle kvinner og for ulike anledninger. Hun er internasjonalt kjent for sin stilsans og nå kan vi tilby kundene våre den samme inspirerende stylingen. Vi tror kolleksjonen vil bli satt svært stor pris på av våre kunder, sier Hanne Leino, administrerende direktør i Lindex Norge.

Rachel har valgt ut sine favorittplagg fra Lindex-kolleksjonen, som har en fornemmelse av sommeren med blomstermønster og sommerfarger.

– Jeg brenner for å kle opp kvinner og jeg ser frem til å jobbe med Lindex sier Rachel Zoe.

Kolleksjonen vil selges i alle Lindex sine 428 butikker i motekjedens 12 salgsland.

Fakta om Rachel Zoe:

• Bor i Los Angeles hvor hun jobber som stylist, designer og redaktør.
  • Hennes nåværende kunder er Cameron Diaz, Jennifer Garner, Anne Hathaway, Kate Hudson og Demi Moore.
  • Medvirker som redaktør for Harper’s Bazaar og andre motemagasiner.
  • I 2008 fikk hun et eget tv-program, The Rachel Zoe Project, som er inne i sin fjerde sesong.

Bilder av Rachel Zoe fins på http://www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For ytterligere informasjon kontakt:

Kathrine Sørland, Fashion Advisor Mobil: 47 88 10 10

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising Tlf: 22 47 84 17, Mobil: 99 51 43 53

Lindex er en av Nord-Europas ledende motekjeder med over 420 butikker i Sverige, Norge, Finland, Baltikum, Tsjekkia, Slovakia, Russland, Bosnia-Herzegovina og Midtøsten. I 2011 lanserte Lindex Shop Online i hele EU, på www.lindex.com. Lindex sin forretningsidè er å tilby en inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av forskjellige konsepter innen damemote, dameundertøy, barneklær og kosmetikk. Lindex er en del av det børsnoterte finske konsernet Stockman. Mer informasjon finnes på www.lindex.com.

Lindex og By Malina skaper den ultimate feriegarderoben sammen

Lindex og det svenske motevaremerket By Malina samarbeider for å lage en feriegarderobe med 26 plagg med alt du trenger til ferien. By Malinas sterke formspråk med lyse farger og vakre trykk har blitt integrert inn i Lindex' verden. Kolleksjonen blir lansert på nett og i utvalgte butikker i alle markeder fra og med 9. mai 2019.
april 30, 2019