Snart er den her

Badesesongen... På tide å legge planer for deilige utflukter til stranden eller bassengkanten, og ikke minst for årets første dukkert!

Bademoten fra Lindex viser i vår inspirasjon fra mange forskjellige kanter; moteminimialisme kan merkes i plaggene i asymmetriske snitt, fargeblokker og fargevalg, samt i modellene. I en annen del av kolleksjonen inspirerer 50-tallet i mønster og modeller der farger som klar turkis, grønt og rødt dominerer. Eksotiske farger som fuksia, kobber, sterk gul og svart synes i ytterligere en kolleksjon, med en følelse av luksus i både mønster og stoffvalg.

Vårens badekolleksjon gir store muligheter til å mikse og matche egne favoritter blant bikinitoppene i balconette-, bandeau- og trekantmodeller med forskjellige bikinitrusemodeller.

Flere bilder av årets bademote finner du på: http://www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53