More Affordable Luxury

I sin fjerde Affordable Luxury-kolleksjon for Lindex presenterer designer Ewa Larsson luksus og eleganse på sin stilsikre måte. Vårens kolleksjon består av 14 godt gjennomtenkte plagg, som kjennetegnes av sin kvinnelighet og kompletteres med 7 spennende smykker i gull- og sølvmetall.

Inspirasjonen til sitt designarbeid har Ewa denne gangen hentet fra feminine stilikoner som Diana Vreeland og Marlene Dietrich. Vreeland for sin originalitet og oppdagerglede og Dietrich for sin evne til å mikse maskulint og feminint på en elegant og sofistikert måte. Som nøkkelplagg i vårens Affordable Luxury merkes maksikjoler med vidde, bluser og bukser, samtlige i eksklusive stoffer med vakkert fall. Fargene er elegant blåsvart, lys sølvgrå og hvitt.

Kolleksjonen vil selges i utvalgte Lindex-butikker fra 4. mai.

Flere bilder av vårens Affordable Luxury finner du på: http://www.lindex.com/no/fashion/motebilder

For nærmere informasjon, kontakt:

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising,
tlf: 99 51 43 53