Kathrine Sørland begynner i Lindex

Motekjeden Lindex ansetter Kathrine Sørland som Fashion Advisor. Kathrine er en av Norges mest profilerte fashionpersonligheter. I sin nye rolle i Lindex vil hun jobbe som talskvinne og motekonsulent for den profilerte motekjeden.

– Det føles som en veldig morsom utfordring å begynne i Lindex. Jeg er imponert over hva Lindex har prestert de siste årene – i dag er de en internasjonal motekjede med nesten 100 butikker i Norge. Jeg tror at jeg, med min kunnskap om motebransjen, har mye å tilføre, og jeg har allerede mange nye ideer. Jeg er veldig opptatt av fashion og jeg syns virkelig at Lindex representerer noe nytt som jeg gjerne vil være med å promotere, sier Kathrine Sørland.

Kathrine Sørlands nye stilling som Fashion Advisor innebærer at hun skal jobbe som talsperson for Lindex og være frontfigur for Lindex Norge.

– Vi er veldig glade for å ha rekruttert Kathrine Sørland. Kathrine er en veldig sterk personlighet med sans for mote og fashion. Hun representerer de samme verdiene som Lindex og det føles bra at hun kan være med og utvikle Lindex i Norge til et sterkt moteforetak, sier Nina Haugen, markedssjef hos Lindex Norge.

Kathrine Sørland har jobbet omtrent 10 år i motebransjen, blant annet som modell og programleder. Kathrine begynner i Lindex i september og hun vil jobbe i en 50 % -stilling fra foretakets Oslokontor.

For ytterligere informasjon kontakt:

Nina Haugen, Manager, Marketing & Merchandising
Telefon: 22 47 84 17, Mobil: 99 51 43 53